Ostoskorini

Pieni ostoskori

Perustaja

 

Perustajamme Elliot Isaacs opiskeli farmakologian ja biokemian lisäksi fysiologiaa Leedsin yliopistossa. Reppureissattuaan maailmalla, Elliot sai inspiraationsa luoda maailmankuulun kosmeseuttisen Medik8-brändin. Kaikki alkoi hänen isänsä apteekin perällä olevasta pienestä laboratoriosta.

Medik8 syntyi intohimosta parantaa ihon terveyttä sekä saada todellisia tuloksia. Elliot saapui ihonhoidon maailmaan samaan aikaan kun luonnolliset ihonhoitobrändit alkoivat haastaa tavanomaisia tuotteita markkinoilla. Hän sopi tähän aikaan täydellisesti: hän oli maailmaa kiertänyt tiedemies, joka jakoi luonnollisuus trendin kanssa samat ajatukset reilusta kaupasta, kestävästä kehityksestä sekä luonnollisista raaka-aineista. Elliotin idea oli kuitenkin vielä silloin ainutlaatuinen. Hän halusi yhdistää nämä eettiset ideat hänen kokemukseensa biokemiasta luodakseen tuloksellisia tuotteita, joilla on tieteellistä näyttöä. Tarkoituksena on säilyttää aikuisen ihon nuorekkuus, hänen tavoitteena on poistaa salaperäisyys anti-ageing ihonhoidosta hänen filosofiallaan "C-vitamiinia ja aurinkosuojaa päivällä ja A-vitamiinia illalla". Hänen mielestään ihonhoidossa ei ole syytä valita tulosten ja kokemuksen väliltä.

Medik8 pyrkii luomaan yksinkertaisia rutiineja jonka tuloksena terve 'Kaunis iho läpi elämän'. Progressiivisten vahvuuksien tarjoaminen C- ja A-vitamiinille, jotta asiakkaat voivat jatkaa tuloksien rakentamista ajan myötä. Toivottavasti läpi elämän.

Kosmetiikan Society of Cosmetic Scientists -tiedejärjestön pitkäaikaisena jäsenenä Elliot on nimetty useaan patenttiin hänen työpanoksensa ansiosta retinoidien, kasvutekijöiden, kirkastavien ainesosien sekä uusien antioksidanttien parissa. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus ammattilaatuisten ihonhoitotuotteiden kehittämisestä. Vielä nykyäänkin Elliot on yhä vahvasti mukana tuotekehityksessä, varsinkin CSA-metodin puolella. Hänen vahvat arvonsa näkyvät edelleen kaikessa Medik8:n työssä ja toiminnassa, joka on johtanut maailmankuulun ja normeja haastavan ihonhoitobrändin suosioon.